maandag 13 augustus 2007

De kermis

- de zit van ons klein buggieke is waterdicht en kan al zeker 5 à 6 cm water aan.
- in het midden van de "botsautovloer" blijft het droog als je moet schuilen. Gelukkig staan de botsautootjes af met al die voetgangers op hun platform.
- ook op de kermis stijgen de vliegers niet op bij felle regen. Jettons worden probleemloos teruggegeven na het niet-opstijgen (zouden we bij aandringen ook een maaltijdbon gehad hebben zoals op Zaventem?).
- mijn voeten zijn gewassen. Ik had instekers aan en zag mijn zolen niet meer bij het stappen
- ik wist al dat je nat kon zijn tot op je bloot vel. Volgens mij kan je ook nat zijn tot in je poriën.
- de hagelbollen waren groot, zeer groot.
- ik weet niet of er eenden ontsnapten bij de eendjes-vissen-stand, daar stonden we te ver af. Het zou wel een grappig zicht zijn.

1 opmerking:

MorganMagic zei

yep, ze konden er wat van gisteren!

mijn nicht was aan 't fietsen met haar gezin, op dàt moment...
volgens haar was het een historisch moment: de laatste fietstocht! (zij hadden letterlijk wondjes in hun huid van de hagelbolletjes, de kinderen ook dus, niet fijn!)