vrijdag 10 augustus 2007

partytime

Samen met de zonen ging ik op verkleedspulzoektocht.
Woensdag:
- een lange roze rok waarvan ik dacht dat hij tot op dochters voeten zou komen (blijkt tot halverwege haar benen te zijn, ze is nogal gegroeid).
- een lang sjaaltje vol bloemen, ook roze natuurlijk
- armbandjes, nepgoud, nepzilver en echtroze

Vandaag:
- een rode glitterjurk
- een groene glittershirt
- voze schoenen maat 35
- een strooien hoed met roze lint
- een blauw hoedje
- een lange blauwe sjaal
- oudroze handtasje

Maar nu. Ik kan deze schatten toch niet in een plastic bak gaan stoppen zeker? Ik denk dat ik een oude koffer van zolder ga halen.

De oudste zoon is wel teleurgesteld. Hij wil ook een roze rok en er was er geen.
Voorlopig laat hij zich nog paaien met een blauwe jeansrok van zus als verkleedrok ;).

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

geen slecht idee, precies, dat kringwinkelen ;-)
ik ga dat ook eens doen - heb jij 'onze' kringwinkel geplunderd?

een handvol zei

Neen, ik zou niet durven ;).