dinsdag 13 november 2007

Back to the eighties

Een prachtnummer vond ik het met een sublieme clip.
Dat zwart en wit, die mooie kleding ...

Gisteren op YouTube gezocht en gevonden en ik kreeg een lachstuip.
Het marinagehalte en de overacting zijn subliem ... belachelijk.
Maar het nummer blijft me energie in mijn stramme lijf blazen en ik zit hier al 2 dagen met een smile mee te wiebelen en zingen.
Het maakt me gewoon zoo goedgehumeurd.
Lieve vrienden, deel in de vreugde (en let op de witte bottekes)!

Shake it babe.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig :-D

jongemama zei

Zalig, ik word ook zo ongelofelijk goedgezind van dat nummer!!!

Candy in Wonderland zei

Wahahahaha, die kleding, die kapsels, die sjaaltjes!!!!! Lohoooooool, handvol, merci voor de bijna-6-minuten onverholen schaterlach ;o)

crashtestmommy zei

Oooh ik rijg er er gewoon kippevel van zeg!
En die bottekes, die zijn volgens mij terug in de mode nu.
The 80's rule!!!