maandag 17 december 2007

het weekend

Dochter had haar tweede schaatspartij.
Schaatsen is dus niet hetzelfde als snelwandelen, maar ze gelooft ons niet. Pirouettekes draaien, dat kan ze dan weer als de beste (en bewonderende blikken ontvangen ook).
Dus: dochter snelwandelt onstuimig rondjes waarbij ze hard tegen de mensen opbotst en omvalt. Haar slachtoffers vragen haar dan: "oei, gaat het" waarop ze zegt: "ja hoor kijk eens wat ik kan" en begint pirouettekeses te draaien.
Ik heb me een oogspierverreking opgelopen met het rologen terwijl zij het applaus in ontvangst nam.

Terwijl mocht de oudste zoon op logement bij oma en opa en heeft daar de klok rondgeslapen.
Thuis slaapt hij natuurlijk n o o i t zolang.

En strakjes nog snel op kerstboomjacht. Voor mij een echt exemplaar, de kinderen krijgen de nep die ik van de zolder haalde en in hun speelruimte ga deponeren. Hun eigen experimenteerboom.

Geen opmerkingen: