woensdag 9 januari 2008

belofte maakt schuld

Jullie hadden nog iets te goed van mij.

3 bands en/of artiesten die ik dit jaar heb leren kennen?

Pffff tellen spring en consoorten ook mee? ;)
Ik heb Frans Bauer leren kennen. Niet dat ik hem goed vind, verre van, maar dochter jammer genoeg even wel (gelukkig is dat ook weer over).

Stans (van Samang) eigenlijke doorbraak was er ook dit jaar en daar kunnen we alleen maar mede verheugd om zijn.
Het was zijn jeugddroom om te doen wat hij nu doet en prachtig als dromen geen bedrog hoeven te zijn, toch?

Verder kan ik geen namen bedenken. Ik heb erg passief radio beluisterd vrees ik ...


3 dingen die ik heb meegemaakt, gehoord,… en die me altijd zullen bijblijven?

De ongelofelijke vermoeidheid die me overviel en niet lijkt weg te raken.
Ik hoop dat deze me niet voor eeuwig letterlijk zal blijblijven.

De vorderingen van de kinderen.
Dochter: het leren lezen, de eerste balletpasjes, haar vriendinnetje, ...
Oudste zoon: hoe een kleuter met een regelrechte waterfobie uitgroeide tot een heuse waterrat die steeds in is voor zwembadcapriolen
Jongste zoon: de baby is uitgegroeid tot een ontdekkende peuter die in zijn eigen wereldje lekker rondstapt en proeft van het leven (en de planten, en zand en ...).

Vriendschappen die blijven kleven, soms is er meer afstand, dan weer minder, maar plakken blijft het doen en dat doet goed!!


3 (vreselijke) blunders die ik sinds dit jaar op mijn naam heb staan?
Ik zal nog eens nadenken over welke 3 het ergst waren :).


3 dingen die me héél stiekem ongelofelijk trots maakten?

De kinderen in hun gevatheid, leergierigheid, schattigheid, knapheid, ...
Manlief die het op jobvlak plots over een andere boeg ging gooien en dit allemaal in mekaar bokste bovenop het vele werk dat hier tegelijkertijd ook nog was en is.
De BBB over hoe hij de bergen die op zijn weg kwamen beklom en beklimt.

Iemand zin in een stok?
Neen?
Ik dacht het al.
:)

Geen opmerkingen: