woensdag 2 april 2008

de boemerang

Het nieuwste speeltje van onze buurjongen en hij lijkt het ongelofelijk leuk te vinden om hem weg te gooien en weer op te vangen en gooi en vang en gooi ...

Maar, een boemerang keert niet steeds terug beste mensen.
Hoe vaak ik het onding al richting tuin van de buren mikte nadat hij een tijdje tussen ons kreupelhout resideerde ...

Vandaag lag het blauwe boogje al 3 keer aan onze kant van den draad.

Eerste keer: ik werp hem weg richting buren en hij komt terug (OK, ik heb me belachelijk gemaakt en legde hem dan maar ostentatief neer op hun stuk tuin).
Tweede keer: ik gooi en hij blijft gelukkig ginder
Derde keer: de buurjongen staat vanuit onze tuin richting mijn raam te gesticuleren dat hij hem zelf komt halen.

(nota aan mezelf: tijdens de aankomende zomer genoeg textiel aandoen in ons gordijnloze huis want de buurjongen kan boemerangzoekend voorbijwandelen.)

Geen opmerkingen: