donderdag 15 mei 2008

om te bleiten

Een mama aan de poort komt stralend (maar te laat) haar dochter brengen.
Ik zeg: "awel, ge komt toch nog ;)".

"Ja maar" antwoordt ze, ik ben gisteren naar Celine Dion geweest.
Oooh, het was veel te laat en oooh het was keigoed.
Man man man ge had het moeten zien. Ik wist het op voorhand en ge moogt het aan ons ma vragen maar Celine Dion kwam op, ze begon te zingen en ik begon direct te bleiten."


"Ik zou ook beginnen bleiten als ik Celine Dijon live zou horen zingen" heb ik geantwoord.


Psssst, ik gruwel (zacht uitgedrukt) van Celine Dion.
Zou ze het door gehad hebben?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ne parteééééééééééz pas sans moi woehaha, ik had ooit een lief die dol was op Celine dion. Een mietje tot en met en inderdaad ook bleiten met die muziek. Blij dat ik er vanaf ben. :-)

MorganMagic zei

LOL nu pas snap ik uw antwoord op de msn! en ja, ik zal lachen als ik aan CD denk maandag :p