dinsdag 26 augustus 2008

belofte maakt schuld


Maanden geleden beloofde ik mijn dochter dat ik met haar nog eens zou gaan rondstruinen rond en in het Kasteel van Horst. Dit alles natuurlijk verkleed als prinses om zo met half toegeknepen ogen even weg te dromen en te denken en doen alsof het allemaal van ons is.

We zijn er inmiddels al geweest tijdens een cultureel evenement maar zonder de o zo nodige prinsessenoutfit rond het lijf.

Uiteindelijk nodigde dochter natuurlijk zelf nog de halve school uit om mee te gaan maar mohow, 1 vriendinnetje extra leek mij wel te volstaan.

Dus zondagnamiddag, nog net op de vakantievalreep staat het uitje gepland.
Als u me herkent, ga dan niet staan wijzen en lachen enzo.
Ik doe het voor mijn dochter, en haar vriendinnetje, voor het in stand houden van de fantasie en om nog wat cultuur bij te brengen en ...

Hmmm, ik denk dat ik zelf maar als zwarte toverheks ofzo ga. Gewoon mijn rok aan en mijn haren los en ik ben klaar!
Ja, dàt ga ik doen.

Tot zondag!

foto en meer info: http://www.kasteelvanhorst.be/

1 opmerking:

Anoniem zei

Bezem niet vergeten dan!