dinsdag 17 februari 2009

oudercontact

Ik had nog nagelaten om te vertellen over mijn oudercontactervaring.

Onze kleuter huppelt gezwind door zijn kleuterloopbaan al ware hij een gazelle en zijn kleuterjuf woont zo goed als in onze hof maar bon ...
Officiele dingesen, daar doen we al eens graag aan mee dus vulde ik nauwgezet het formuliertje in en kreeg het nadien terug met de boodschap 18.10 erop.

De dag brak aan en ik vloog er supervoorbereid in.
's Ochtends winkelen, 's middags eten voorbereiden, megavroeg aan tafel, man die iets sneller thuis was, ...

En wat denk je dat zijn juf/aka de buurvrouw te zeggen had?
Wat denk je?

Niets.
Tsss.


(ik stond een week te vroeg aan een zeer gesloten schoolpoort)(zucht).

1 opmerking:

MorganMagic zei

hihi, toch wel een heel klein beetje stiekem grappig!