maandag 15 juni 2009

de letter ""

Tkkelend p mijn tetsenbrd, briefjes pstellend vr de schl (uderraadtstanden).
En wat zag mijn ldderig g ten?
U raadt het nit!!
Inderdaad, mijn "" is verdwenen.
Het aantetsen wrdt cmpleet genegeerd, mijn wrden wrden vervrmd, mijn teksten nageneg nleesbaar ...

Stel je vr dat de kinderen nu een spreekbeurt zuden meten maken ver "het g" fz.

Het g.

Het g is een bl
zit in de gkas (die is hl)
Sms ziet het wit rd
sms ziet het wit geel
heel af en te kijkt het hele g scheel

Smmigen krijgen blauwe gen van mama f papa
heel af en te k wel eens dr een tjakaa.
Bruin, grijs, gren kan k als tint
niet kunnen zien dat nemen ze blind

Slecht knnen zien dat geeft vaak een bril
f een lens p je g als je dat liever wil
f een stk en/f hnd in het slechtste geval
maar dan ben je dus blind en daarver had ik het al.

Tch 1 ding met iedereen heel ged verstaan
als je een vs g hebt fz
kan je best naar de gdkter gaan.


Ik denk dat ik eens naar een tetsenbrddkter ga f een laptpdkter f gewn de winkel ga telefneren m te hren waarm ik mijn "" heb verlren.

1 opmerking:

zapnimf zei

Deze Moet gewoon op het sollicitatieformulier voor uw sch00ldichterschap prijken!
Als je de job dan nog niet hebt...