dinsdag 7 juli 2009

en op een dag vind je de job van je leven ...

Ik hou mijn ogen en oren gespitst, turend en wachtend op dé job.

En dan uit onverwachte hoek: een vraag tot solliciteren.

Studio 100 kan nog een extra persoon gebruiken en of ik interesse heb?
Programmaconcepten bedenken, liedjesteksten uitwerken, deelnemen aan pilootafleveringen, ...
Na enkele gesprekken de bevestiging: ik mag als freelancer beginnen werken bij de denktank van Studio 100!!

De beste moet nog komen: ze zochten nog een kaboutervrouwtje voor de zomershow van kabouter Plop en ik paste in het profiel dat ze voor ogen hadden.
Of ik dat zag zitten (nou en of)?
Vanaf juni elke vrijdag, zaterdag en zondag in de Kon Elisabethlaan in Antwerpen en in de zomer 3 keer een week in Plopsaland.



En dan word je wakker en bedenk je je: dromen, het is en blijft een bizar gegeven.


http://www.studio100.be/
ze zoeken enkel een ICT-er trouwens (ik ben toch maar eens gaan kijken).

Geen opmerkingen: