dinsdag 27 september 2011

een schaap begore

Morgen is hij 5.

En hij wil Lego Ninjago en hij wil een heel grote doos kleurpotloden en hij wil een Nintendo en hij wil een nieuwe bal.


"En ik wil naar Hawaï" zeg ik dan om te vervolgen met "en ik ga daar ook niet naar toe".

Soit, gisteren tijdens een wandelingetje met opa en oma had hij een ongelofelijk eurekamoment blijkbaar.
Hij wist wat hij het aller-allerliefste op zijn verlanglijstje wou zetten.

"Ik zou ook graag een huisdier hebben" liet hij horen "en dan nog het liefst een schaap".
Een écht schaap?
Huisdier?

"Er is buiten gras en papa zet wel een draad en schaapje kan kaka doen in de struikjes en hoezo dat mag niet binnen?"

Ontroostbaar, nog nooit zag oma zo veel verdriet.

Een schaap begore, wat moeten we daar nu mee?

3 opmerkingen:

zapnimf zei

Het verbruikt alvast niet zoveel benzine/elektriciteit als de grasmaaier. Het brengt het kinderboerderijgevoel dicht bij huis en je kan leren spinnen.
Helaas, het stinkt een beetje.

een handvol zei

Geeft me wel ideeën voor het verjaardagsmenu (zou hij niet blij zijn met een lamsboutje met appelmoes ofzo?).

Zinzia zei

de wol afschzeren en aan mij geven?