zaterdag 14 januari 2012

bedolven

al wat ouder maar wat maakt het ook uit
als het maar marcheert
als het kan doen wat ik wil dat het doet
is "wat ouder" het laatste dat me deert.

nog niet in positie
maar we maken ons klaar
een beetje meer links
ja perfect zo ja daar

ik frunnik wat onder
en dan wat opzij
en op 1 2 3
lig ik er plots bij

onmiddellijk eronder
dàt was niet voorzien
met poten in de lucht
dit is fout domme trien

anders een andere stand proberen
om te gaan naar waar ik wil
maar daar gingen we weer
ik benen in de lucht en wat pijn aan 1 bil

En derde keer goede keer,
de aanhouder wint
nu kunnen we gaan spelen
oh, ik ben goedgezind!



of: hoe plooi ik een oude pingpongtafel open zodat de kinderen er op kunnen spelen.

PS Wanneer is een dikke teen eigenlijk gebroken?

1 opmerking:

zapnimf zei

Laat die kinderen eronder sukkelen, tiens.