dinsdag 15 april 2008

de zwembroek

Rustig kleed ik hem uit tot hij poedelnaakt voor me op en neer staat te springen.
Ik neem zijn zwemzak, haal er zijn handdoek uit, neem zijn badmuts en doe die alvast bij hem aan.
Vervolgens graai ik in de zak om zijn zwembroek te nemen.
Niets.
Huh, hoe kan dat nu?
Aiaiai, vergeten.

Daar staan we dan, zwemles zonder zwembroek.
"Vandaag mag je in je boxershort zwemmen, spannend hé" zeg ik hem (ik had wel eerst geînformeerd bij de redder van dienst).
"Neen zegt hij, mag niet, wil niet".
Zucht.
Uiteindelijk is hij gaan zwemmen en raar maar waar, de boxershort zakte niet af toen hij stond te springen in het water, dikke oef.

Nota aan mezelf: zwemzak nakijken volgende keer!!!!

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

en volgende keer doet hij zeker een boxer met spiderman aan en wil hij zijn zwembroek niet aandoen :p

een handvol zei

Heeft hij niet! ;)