dinsdag 15 april 2008

Vertel mij al uw problemen, nu!

Ik kom aan op het containerpark.
Weegbrug op, weegbrug af, koffer open: plastic buizen, vezelplaat, tegelafval, ... ik begin uit te laden en te slepen.
Naast mij een koppel.
Ze beginnen te vertellen over "ons ma" die niks kon weggooien (nondedju).
Ik probeer te doen alsof het me geen fluit interesseert (wat ook het geval is) maar het helpt niet.
Ze blijven maar doorgaan en sakkeren op ons ma (dedomme). "Nu ligt ze deronder en mogen we de rommel nog opkuisen ook nondedju). En madam, wat vindt gij ervan? Mensen die niks weggooien ge zou er toch iets van krijgen. Nog zeker 8 keer gaan we mogen op en afrijden (dedju)."
Ik antwoord niet, ik kijk niet maar ze geven niet op.

Hop, naar de pampercontainer.
Een moeder stopt, begint pampers uit te laden en begint tegen mij te klagen over de kleine die zoveel pampers vuil maakt en dat het geld niet op hare rug groeit en ze slaapt niet goed.

Zucht zeg, heb ik in het vet en groot
"VERTEL MIJ AL UW PROBLEMEN, NU!!"
op mijn voorhoofd staan?

1 opmerking:

MorganMagic zei

oei, was ik vergeten dat te zeggen?