zondag 27 april 2008

telkens gaan lopen als er moet gewerkt worden.

De kapotte wasmachine werd vervangen door een eigenzinnig exemplaar.
Het onding gaat namelijk nogal graag op stap.
Parmantig stond het witte gevaarte op zijn verhoog (een goede meter boven de grond) maar eens het goed en wel begon te draaien zette ons exemplaar het schijnbaar nogal graag op een lopen.
Ik kon nog net voorkomen dat er een verpletterende val werd gemaakt.
Een draaiend en daverend masjien op je schouder tegenhouden, het is iets om even van te vloeken (wat ik ook gedaan heb, het spijt me)...
Sindsdien nog niet veel verbetering. Telkens ik hier een eureka-kreet hoor en ik weer was mag inladen begint het iets later opnieuw te daveren.

Pffff. Iemand vuile was hebben?

1 opmerking:

MorganMagic zei

misschien met een breiwerkje op het masjien blijven zitten, rust en massage in één, een gratis powerplate ervaring ook nog erbij