zondag 21 september 2008

Brusselen en Hoeilaarten

In de schaduw van het Atomium vond de Acerta Brussels Ekiden marathon plaats.
Er werd gelopen, en zelfs goed!! Zon en helling waren geen belemmering voor een knappe prestatie.


Er werd ook gek*tst door de kleinste, de middelste waren we 5 keer kwijt in het Koning Boudewijnstadion en buiten knalde hij ook enkele keren ei zo na enkele lopers op een acrobatische wijze van de piste.
Och, de gewone zaken, maar dan op verplaatsing zeg maar.


Nadien leverde ik de puike prestatie van nog eens schandalig lang op te blijven (24 uur wakker zijn, jeej).
Ik zag Jenever schuiven, ik zag blote mannentorso's passeren (ze hadden koud, de torso's, ik heb het gezien).
Ik heb ook iets bijgeleerd over stekels en nagelknippers, maar daar wil ik niet te veel aan terugdenken ... :)
Ik heb me in ieder geval geamuseerd op deze madammenavond, merci.


Afbeelding: http://www.tourismo.be/wp-content/photos/atomium.jpg

Geen opmerkingen: