maandag 30 juni 2008

ziek

hij voelt zich niet echt lekker
hij is ook heel erg slap
en na de zoveelste braakstonde zei ik
a-wel weet je wat

ik ben het nu echt beu
ik ben het nu echt moe
ik kan het niet meer aanzien kom
we gaan naar'n spoeddienst toe

echo van buik
bloed uit arm
en even voelen
heeft hij niet te warm

vraag en antwoord
en zoeken maar
en toen waren ze met
d' onderzoeken klaar

Dat was zaterdag
en vandaag gaan we weer
voor resultaten van bloed
en onderoek nog een keer

Er moet nu iets gebeuren
want leven op (melk,) water en brood
daarvan wordt je slap
en volgens mij ook niet groot

wordt vervolgd ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een slecht begin van de vakantie. Hopelijk herstelt hij snel.

Anoniem zei

Hopelijk vinden ze wat er scheelt, zodat het toch nog een leuke vakantie kan worden voor jullie.
Sterkte!